Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Naumov O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Solonechniy P. M. "GGE biplot” assessment of phenotypic stability of spring barley varieties [Електронний ресурс] / P. M. Solonechniy, M. R. Kozachenko, N. I. Vasko, O. G. Naumov, O. V. Solonechna, O. Ye. Vazhenina, O. B. Bondareva, A. L. Kovalenko // Селекція і насінництво. - 2015. - Вип. 107. - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/selinas_2015_107_27
| 2. |
Naumova L.М. Concept of the development of agrarian and industrial production on the basis of cross-sector integration [Електронний ресурс] / L.М. Naumova, O.B. Naumov, V.V. Lebedeva // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2016_1_10
| 3. |
Hryshova I. Yu. Brand capitalization as a tool to maximize business value [Електронний ресурс] / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_26 Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних переваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обгрунтовано модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.
| 4. |
Solonechnyi P. M. AMMI(additive main effect and multiplicative interaction) analysis of stability of spring barley genotypes [Електронний ресурс] / P. M. Solonechnyi, M. R. Kozachenko, N. I. Vasko, O. G. Naumov, O. V. Solonechna, O. Ye. Vazhenina, K. V. Kompanets // Селекція і насінництво. - 2016. - Вип. 110. - С. 131-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/selinas_2016_110_17
| 5. |
Naumov O. B. Technique of Assessing Future Managers’ Leadership Qualities in Modern Socio-Cultural Environment [Електронний ресурс] / O. B. Naumov, O. M. Kovalenko, S. Yu. Savin // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_19
| 6. |
Naumov O. Balance of Labor Market in The Context of Domestic Education Development [Електронний ресурс] / O. Naumov, S. Kuznichenko, I. Markina // Наука і освіта. - 2018. - № 4. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_4_14
| 7. |
Popelyuk V. Some specific features of translating abbreviationsin military english [Електронний ресурс] / V. Popelyuk, O. Naumov // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__11
|
|
|